среда, 12. децембар 2012.

Artdeco Glam Stars Blusher

          Ovo danas će biti kraći post, nego što ja obično pišem, ali nadam se da će sadržati dovoljno detalja da shvatite zašto mi se ovaj proizvod dopao i zašto ga ovim putem preporučjem. Pre nego što počnem, imam još da najavim da sam skoro počela da koristim jedan proizvod koji je jako dobro ocenjen na makeupalley -u, a služi za čišćenje kože i suzavanje pora (nije u pitanju proizvod za umivanje, već intenzivni noćni tretman), tako da se nadam da će ovoj dosadnoj borbi uskoro doći kraj i da ću uskoro napisati pozitivnu recenziju (kada ga malo više isprobam). Današnji post je inspirisan jednim fenomenalnim postom koji sam videla kod Coxy, o novostima iz Artdeca, koji me je toliko zainteresovao, da sam ja 2 dana kasnije požurila u Ušće u Jasmin da vidim šta se tamo dešava. Oni, na žalost nisu dobili novu kolekciju Dita Von Teese, koju je Coxy predstavila, ali drugu predstavljenu su srećom imali, i ja tu isprobam jedno rumenilo, i kupim ga istog momenta, bez razmišljanja, a sada ćete videti zašto:


Ovako izgleda pod dnevnim svetlom, na vestackom je malo drugaciji


          Prvo da naglasim, mnogo se više razumem u negu kože nego u dekorativu (odnosno slabije se razumem u dekorativu od blogerki koje su uglavnom skoncentrisane na to, barem slabije od blogerki koje ja pratim), ali za ovo koliko znam, mogu da ocenim da je ovo rumenilo jedno od boljih koje sam koristila. Prvo jer ima prelepu kombinaciju 3 boje (roze, neka boja koja po prodavačici treba da bude bronza, ali to nije ni slučajno, definitivno je nešto nalik svetle boje mesa i treća je svetla i vuče na kajsiju), koje zajedno daju izuzetno lep ton, koji meni kao svetloputoj plavuši super stoji, ali ton je takav da mislim da će manje-više odgovarati svima jer daje onu lepu svežinu licu (osim možda onima sa tamnim tenom). Drugi razlog je to što mi ovo rumenilo stoji na licu, ne znam tačno koliko sati ali, ja kada se vratim sa faksa kući i posle svih mojih jurcanja po gradu, i dalje je na svom mestu (što nije bio slučaj sa rumenilima koje sam ranije koristila). Odlično se blenda, i što je meni mnogo bitno, pošto do skoro uopšte nisam ni koristila rumenila, pa nisam nešto preterano vešta sa njima, nemam problema sa onim ivicama, nego se bez problema uklopi kako treba. Ima blagi šimer u sebi, što mi se takodje dopada, ali ništa napadno, što ne bi moglo da se nosi kao dnevna šminka. Da naglasim ono što bi mnogima moglo da bude veoma bitno - nema mineralnih ulja, parabena i pafema u sebi.


          Ako tražite rumenilo za dnevnu šminku, koje deluje prirodno, i daje blistavost licu, ovo je ovo odlična varijanta za vas.
Cena mu je oko 2000 dinara, ne mogu tačne cene da se setim, jer sam kupila još par stvarčica tog dana u Jasminu (usput i jednu maskaru, isto Artdeco, iz DVT kolekcije, pisaću i za nju recenziju kada je isprobam - za sada stoji u fijoci i čeka da potrošim maskaru koju trenutno koristim), ali od prilike je oko 2000 dinara, što mislim da je ok za ovaj kvalitet, i čini mi se da ce mi dugo trajati.

          Da li koristite Artdeco, i koji su vaši omiljeni komadi Artdeco šminke? Koja rumenila su se vama pokazala kao dobra?

          PS: Slike sam napravila onog dana kada sam ga kupila, dok je bio netaknut, pošto sam predpostavljala da ću pisati recenziju o njemu, a na žalost sam sada ostala bez punjača baterija za fotoaparat, tako da je swatch malo lošiji jer je slikan mobilnim telefonom, ali nadam se da ćete barem malo steći uvid u to kakva je boja u pitanju 

11 коментара:

  1. Baaaaš je lepo! Izgleda skroz drugačije nego na promo slikama, mnogo je više roze. Hvala na spominjanju i pohvalama, a jedva čekam da čujem utiske o tom proizvodu za sužavanje pora, to je nešto čemu ne mogu da odolim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu, hvala tebi sto si me uputila da kupim ovaj odlican proizvod. preslatko je rumenilo, i nije uopste jako, ja ne volim mnogo jaka rumenila, jer imam svetao ten, ovo je taman kako treba da bude :)

      Избриши
  2. Uh kako je lijepo rumenilo... super napisana recenzija, stekla sam dojam o tome kakvo je rumenilo :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Kud nisam juče čitala ovaj post... Kupila sam Catrice rumenilo, a trčkala sam i oko ovoga. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kasno sam sinoc napisala post, nema veze, potrosice se i to rumenilo, pa ce ovo doci na red :) jel bar dobro to catrice?

      Избриши
  4. Pa jeste, tek ga drugi dan nosim, pa neću da ga prerano hvalim, pošto sam sklona tome. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ajde kad ga budes malo vise iznosala, javi utiske, bas me zanima, nemam nista od njihove sminke jos uvek

      Избриши
    2. Vazi, i meni je ovo njohov prvenac :-D

      Избриши
  5. jao sto je lepo rumenilo! predivna boja i u kutijici je savrseno
    volela bih da ga imam :)
    u poslednje vreme sam postala luda za rumenilima, ne znam zasto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zaista je prelepo, ja sam jos uvek odusevljena njime! imam jos jedno artdeco rumenilo, koje me zove da ga kupim, iz nove kolekcije, tako da prosetaj i ti do jasmina pa pogledaj koliko lepih ima :)

      Избриши