недеља, 18. новембар 2012.

Revlon Uniq One


Za početak, ovo je moj prvi post, i dugo sam razmišljala šta bih mogla da vam predstavim u njemu, pošto sam zaista veliki obožavalac kozmetike, što nege kože, kose, što i make up-a, i zasta imam veliku kolekciju svega toga u kući, neke koristim godinama, neke sam skoro zavolela, a neki mi samo stoje i skupljaju prašinu jer ispadoše  potpuni promašaji.
Za prvi proizvod na ovom blogu sam izabrala jedan iz oblasti nege kose, iz prostog razloga što me ni jedan proizvod u poslednje vreme nije oduševio kao ovaj -  u pitanju je Revlon Uniq One.


U frizerskom salonu u kojem se godinama friziram se koriste Revlon proizvodi, ja ih iskreno nisam nešto isprobavala van salona, zato što do pre par godina nisam ni imala nešto preterano zahtevnu kosu, jer se nisam farbala, međutim, od kako sam se pre 3 godine ofarbala u plavo, moja kosa je postala previše zahtevna (ili sam ja mozda previse zahtevala od nje :) ) i tragala sam godinama za ovakvim proizvodom. Ukoliko imate hemijski tretiranu, ili jednostavno suvu kosu, ili obožavate česta feniranja, prese, stajlere, i ostale “sagorevače” kose, mislim da će vam se ovaj proizvod jako dopasti.
U pitanju je vrsta pakovanja koje se ne ispira, 10 proizvoda u jednom; Revlon obećava proizvod koji ce popraviti stanje suve i oštećene kose, dati kosi blistav sjaj i sprečiti mršenje, zaštititi kosu od toplote, obezbediti joj glatkoću, očuvanje boje i zaštitu od UVA i UVB zraka, olakšati češljanje, dati izuzetnu mekoću, dugo zadržavanje oblika frizure, prevenciju rascvetalih krajeva, i takođe i volumen. Barem u mom slučaju, ispade da je Revlon održao obećanje.
Pakovanje je sa raspršivacem, na prvi pogled deluje kao da je u pitanju klasični leave-in sprej za kosu (odnosno balsam u spreju za posle pranja,  kako ko voli da ga zove), međutim veliko iznenađenje – iz raspršivača izlazi kremasta supstanca.
 Na vlažnu kosu se stavlja, na način kao pomenuti leave-in sprejevi, rasprši se po kosi, a zatim se rasčeslja, da bi bio nanet na celu dužinu, a takođe se može koristiti i na suvoj kosi, tako što se prvo isprska u ruku, a zatim se krema nanese negde od polovine kose ka krajevima.
Miris mu je BOŽANSTVEN, barem po meni. S’obzirom da je malo jači, možda neće odgovarati onima koji ne vole jako parfimisane proizvode, ali ukoliko tražite dodatni parfem,  i ako želite da se svi okreću za vašom kosom, onda ćete biti prezadovoljni. Miris ne isparava brzo, dugo se zadržava.
Mozete ga nabaviti u svim vecim Lilly parfimerijama, Jasminima, većim frizerskim salonima koji prodaju Revlon preparate, cena mu jeste malo jača, oko 1500 dinara, ali vredi svakog dinara,  jer je zaista spas za suvu kosu. U prilog mu ide što je i on jedan od onih proizvoda koji se sporo troše, tako da nećete često morati da izdvajate novac za ovaj preparat.
Malo je reći da sam ja oduševljena ovim proizvodom. S’obzirom da sam plavuša, trudim se da moja kosa izgleda što negovanije, i da se na njoj što manje primećuje koliko su farbe za plavu kosu agresivne. Sa ovim proizvodom kosa definitivno izgleda zdravije, mekše, sjajnije, i ukoliko imate suvu kosu, apsolutno ćete ga obožavati. Možda ga jedino ne bih preporučila onima sa masnijim temenom, pošto oni obično na sve te hranjive preparate reaguju sa još jačim mašćenjem, ali bi eventualno mogli da probaju sa nanošenjem samo na krajeve, jer zaista sprečava cvetanje krajeva.
Da li vam se dopao moj prvi post? Da li ste probali Uniq? Sta jos volite od Revlonovih proizvoda za negu kose?
Do sledeceg posta redovno negujte kosu!



5 коментара:

  1. Toliko pohvala sam cula na racun ovog proizvoda i na wish listi mi je i nadam se da ce i on doci na red :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. odlican je, i ja sam bila skepticna jer sam mislila da je klasican sprej balsam, ali ispade fenomenalan!

      Избриши
  2. Pozdrav :))) Upravo sam otkrila tvoj blog, u dahu sam procitala postove odlicni su, detaljno objasnjeni i praticu te sigurno,zelim ti puno uspeha u daljem blogovanju :))
    Dijana :)

    ОдговориИзбриши
  3. Stavlja li se i na tjeme ili samo na ostatak kose?

    ОдговориИзбриши